20april2011

okayy, aku tak tau mane dtg nye cahaya yg membuad kan aku mengadengade na create my own blog ehh. bahaha (ta klaka). eytt, ape kene mengene ngan title aku kt atas? haloo, mmg tade kene mengene lansong. haa, kan aku dh ckp aku ni mengadengade. heyy, DO I CARE? peace ^^V

Lets begin the story. ouhh dear, 20april2011? ape yg menarek? mmg menarek ogehh! why? why? why? aku dh habes MATRIC PROGRAMME. heaven yaww! before tis, aku study kat KOLEJ MATRIKULASI JOHORE. tempat dea best (uhhukk). SORRY, 'ter'batok. yang bestnye bile aku dpt member yg sekepale ngan aku kat situ. sebelom aku balek ke selangor (yahh, selangor), aku dpt surat dan surat tu berbunyi begini~ (pst, tipu kalu ade bunyi. ahh, lantak lahh)

"sahabat...Khaleeda@Kidos@Kiah@Gediks... pejam celik pejam celik.. tup3 dah habis dah kite study kat kolej matrikulasi johor... entah kemane pulak kite jejakkan kaki untuk menimba ilmuNYA.. Kida, banyak kenangan yg awak n kim dah bg kat saye.. g kuliah, duduk same2.. kecing2 CORNTOZ..mamee? oatcrunch.. mkn gulegule..pastu lunch samesame..mmg ayam ngan udang jelah lauk awk..then, kite stuidy group samesame.. ha! saye lupe nk tunaikan janji sy kt korg..nk tolong buatkn muafakat set 1 matematik!! 0.O dah buat tp, tak bagi.. tak sempat sebab buat time study week. sorry eh..HALALkan ilmu yg awak dh kongsi ngan saye..halalkan everythingzzz.. kida! CLUB!!! ;( sedeylah..camne ni..kat sini korg ingatkan saye jage peribadi..terngiang ngiang kat telinge ni.. 'haishh, bile nak berubah ni mas?' 'kate nak brubahkan?' 'kelabkelabkelab' 'mcamane pengerusi kelab ni?' :[ terimekaseh kida jadi ahli aktif.. byk tegur saye.. saye harap nanti kat U saye jumpe kwn mcm awak yg boleh ingatkan dan hiburkan saya. ape lagi? ha! kite pergi bagi mkn ikan same2.. tetibe!! time org tu beriyecampak roti jaohjaoh 'PLUPP'... jam kesayangan dea jatoh.. haishh, naseb baek dh dpt jam baru (pegi outing tadi, belikann~) lagi... kite maen baleng selipar samesame..erm, buat ASSIGNMENT bi!! Perghh!! itulah yg membuatkan ukhwah kite maken rapat.. tambah lagi dengan projek kimia yg tak menjadi tuu.. Heehhhe.. Gediks group.. saye byk terlepas kata/ perbuatan kat keeda.. afwan jiddan2 4 all my mistakes..sorry kawan.. anyway, moga ukhwah ni tak berhenti sampai sini.. kawen nnti jgn lupe ajak :) dah masuk U, pandai2 pilih kawan..jgn terslah pilih! bahaya.. byk dugaan kat U nanti.. so, kene kuat semangat tauu.. choose the best path that brighten your life!! kuatkan iman! okeyhh!!! take care keeda.. jaga hati! jaga pandangan! CLUB! :) tenkiu bagi kidos kat saye.. saye jage dea elokelok. tq ape yg awk bagi dlm pendrive..
  • moga DIA menyinari duniamu dan iringi setiap langkahmu ke arah jln yg diredhai dan beri segala yg terbaik buatmu..."
TERIMEKASEH SANGATSANGAT masliza bt abdoll malik a.k.a pengerusi kelab jagejage ;) ILYSDM bebehhsss. mmmuah.



 xoxo : KEEDA ^^V
                                                                                                           



No comments:

Post a Comment